Στασιμότητα και κίνδυνος να μην περατωθούν οι αναγκαίες και προβλεπόμενες εργασίες που έχουν ξεκινήσει από τον ανάδοχο του έργου, για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων.

Ο λόγος είναι η έλλειψη των απαιτούμενων πιστώσεων που υπολείπονται για την ολοκλήρωση του έργου. Τον προηγούμενο μήνα στο περιφερειακό συμβούλιο συζητήθηκε το ενδεχόμενο να διακοπούν οι εργασίες γιατί ο ανάδοχος δεν έχει εισπράξει χρήματα από το ΕΣΠΑ που χρηματοδοτεί τις εργασίες κάτι που δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα.
Έτσι η αντικατάσταση του εμβληματικού αναβατήρα του Χιονοδρομικού, Στύγα βρίσκατε στον αέρα με σοβαρό το ενδεχόμενο το έργο να μην είναι έτοιμο για χειμερινή περίοδο 2024-2025.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας οι εργασίες έχουν ουσιαστικά σταματήσει.
Ελλείπουν πολλές εργασίες ακόμα. Ειδικότερα:
- δεν έχoυν ολοκληρωθεί οι εργασίες θεμελίωσης του τελευταίου πυλώνα, ο οποίος δεν έχει τοποθετηθεί,
- δεν έχουν κατασκευαστεί οι οικίσκοι των σταθμών αφετηρίας και επιστροφής του αναβατήρα,
- δεν έχει ολοκληρωθεί η θεμελίωση και κατασκευή του parking αποθήκευσης των καρεκλών,
- δεν έχουν τοποθετηθεί οι ηλεκτρολογικοί και ηλεκτρονικοί πίνακες και δεν έχουν γίνει οι συνδέσεις μεταξύ των πυλώνων και των σταθμών αφετηρίας και επιστροφής του αναβατήρα,
- δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες εργασίες διαμόρφωσης των σταθμών αφετηρίας και επιστροφής,
- δεν έχουν τοποθετηθεί τα reader του ηλεκτρονικού εισιτηρίου,
- δεν έχουν παραληφτεί τα καρεκλάκια από την κατασκευάστρια εταιρεία,
- και δεν έχει τοποθετηθεί το συρματόσχοινο.
Αφού γίνουν όλα αυτά μετά πρέπει να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι δοκιμών και οι έλεγχοι που απαιτούνται για την πιστοποίηση του νέου αναβατήρα.

Τα έργα είναι αρκετά και χρήματα δεν υπάρχουν. Απαιτείται πολιτική βούληση πριν είναι αργά, γιατί οι μέρες περνούν και ο χειμώνας είναι προ των πυλών.
Για τους παραπάνω λόγους οι πληροφορίες μας αναφέρουν τη σύγκλιση του Διοικητικού Συμβουλίου του Χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων, την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 13:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού συμβουλίου στο Δημαρχείο Καλαβρύτων με πρώτο θέμα: τον εκσυγχρονισμό, την αναβάθμιση και βελτίωση του εγκαταστάσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων.



