
τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Δημάρχων όλης της Ελλάδας στο Σύνταγμα έδωσε δυναμικό «παρών» ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος και ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΔ – Δήμαρχος Ερυμάνθου Θόδωρος Μπαρής, με Ανδρουλάκη Δουκα κ.α .

«Η εύρυθμη λειτουργία των δήμων δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά βασική προϋπόθεση για την τοπική ανάπτυξη και τη στήριξη των δημοτών μας. Το συμβολικό κλείσιμο των Δήμων μας και η συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή την ημέρα ψήφισης του κρατικού προϋπολογισμού είναι μόνο η αρχή. Ζητούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε υπεύθυνα και συλλογικά για το δικαίωμα των τοπικών κοινωνιών σε ισχυρούς, λειτουργικούς και οικονομικά βιώσιμους Δήμους», δήλωσε ο κ Αλεξόπουλος στο περιθώριο της συγκέντρωσης.

