∆εν πίστευαν στα µάτια τους ούτε οι πυροσβέστες αλλά ούτε και οι κάτοικοι της οδού Πανεπιστηµίου στην Πάτρα, όταν είδαν ένα µικρό γατάκι να έχει στην κυριολεξία «θαφτεί» κάτω από το τσιµέντο! Το νιαούρισµά του κινητοποίησε χθες το πρωί τους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι µάταια έψαχναν να το βρουν για να το βοηθήσουν. Πίστευαν πως κάπου είχε εγκλωβιστεί και δεν µπορούσε να βγει, αλλά ποτέ δεν µπορούσαν να φανταστούν πως θα το έβρισκαν… τσιµεντωµένο κάτω από το πεζοδρόµιο! Έψαξαν σε ένα ερειπωµένο κτήριο, µάταια όµως, γιατί άκουσαν το «κλάµα», αλλά δεν µπορούσαν να εντοπίσουν πουθενά το ζωάκι. Τελικά, κάλεσαν την Πυροσβεστική, και µετά από προσπάθειες µε το γατάκι να τους «καθοδηγεί» έσκαψαν το σκαλί που είχε καλυφθεί µε τσιµέντο την Παρασκευή -καθώς είναι σε εξέλιξη έργα στο σηµείο- και το γατάκι σώθηκε. Το κατατροµαγµένο ζωάκι (το οποίο πιθανότατα τρύπωσε κάτω από το σκαλοπάτι του σπιτιού που εφάπτετο µε το πεζοδρόµιο κατά την ηµέρα των εργασιών χωρίς να γίνει αντιληπτό από κανέναν) παρελήφθη από φοιτητές που διαµένουν στην περιοχή, οι οποίοι το τύλιξαν µε κουβέρτα γιατί έτρεµε, του έδωσαν τροφή και το κράτησαν στην αγκαλιά τους για ώρες, για να συνέλθει… Οι φωτογραφίες πιστοποιούν τα όσα µας ανέφεραν οι άνθρωποι που πρωταγωνίστησαν για τη σωτηρία του ζώου, οι οποίοι θέλησαν όµως να κρατήσουν την ανωνυµία τους.

