Συνεδρίασε σήμερα Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, όπως σας είχαμε ενημερώσει.
Τη συνεδρίαση μονοπώλησε το μείζον θέμα της χρηματοδότησης του έργου αναβάθμισης του Χιονοδρομικού. Σε μια διεξοδική και εφ όλης της ύλης συζήτηση έγινε γνωστό στο σώμα ότι, με προτροπή της Περιφερείας Δυτικής Ελλάδας αλλά και τη σύμφωνη γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου του Χιονοδρομικού, απεντάχθηκε από τη χρηματοδότηση του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων (εξασφαλισμένη εκ προοιμίου χρηματοδότηση) για να ενταχτεί στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ με το σκεπτικό της ευέλικτης και γρηγορότερης χρηματοδότησης, παρ’ ότι εκφράστηκαν από μέλη του Διοικητικού Συμβούλιου ενστάσεις περί του αντιθέτου.
Ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Χιονοδρομικού κέντρου κ. Θανάσης Παπαδόπουλος, ενημέρωσε το σώμα για τις ενέργειες και παρεμβάσεις που έχει κάνει μέσω ΚΕΔ αλλά και με προσωπικές συναντήσεις, προκειμένου να δοθεί άμεση λύση στη συνέχιση της χρηματοδότησης του έργου.
Ενημέρωσε δε ότι είχε συνομιλία με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη για το επίμαχο θέμα. Ο κ. Περιφερειάρχης τον ενημέρωσε ότι εγγράφως θα εκθέσει τους λόγους, αφενός μεν που πρότεινε την απένταξη του έργου από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και αφετέρου την ένταξη του στο ΕΣΠΑ και θα απάντησε άμεσα στις εύλογες αιτιάσεις που διατυπώθηκαν με δελτίο τύπου από τον επικεφαλής της μειοψηφίας του Δήμου Καλαβρύτων κ. Θανάση Κανελλόπουλο. Εξέφρασε δε την ελπίδα ότι έως το τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου θα δοθούν τα χρήματα, περίπου 6.800.000,00 €.
Ο κ. Παπαδόπουλος πρότεινε στο σώμα να οριστεί κοινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαβρύτων και του Διοικητικού Συμβουλίου του Χιονοδρομικού Κέντρου, (σχετικό αίτημα κατέθεσε ο κος Κανελλόπουλος) για το θέμα της χρηματοδότησης και των ενεργειών που έγιναν και οδηγηθήκαμε στην παρούσα κατάσταση, αλλά και στα όσα γίνονται και προγραμματίζονται από εδώ και το εξής, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί εντός του χρονοπρογράμματος το έργο του αναβατήρα ΣΤΥΓΑ.
Η ανωτέρω πρόταση έγινε αποδεκτή και αναμένετε η ανακοίνωση της ημερομηνίας συνεδρίασης.
Η ολοκλήρωση των έργων συνολικά πρέπει σύμφωνα με την υπογραφείσα σύμβαση με τον ανάδοχο να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2025.


