«Νοµίζω πως κερδίζουµε τη µάχη. Είναι ακόµη διασωληνωµένο, αλλά πιστεύω πως κέρδισε την ζωή του». Αυτά είναι τα λόγια που είπε στις 4 χθες το απόγευµα ο Ανδρέας Ηλιάδης, όταν ο εντατικολόγος και οι συνεργάτες του ολοκλήρωσαν την βρογχοσκόπηση στο 3χρονο αγοράκι από το Αργοστόλι Κεφαλονιάς για να διαπιστώσουν αν φέρει εσωτερικά εγκαύµατα. Ο µικρός παραµένει στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΠ. Στο Νοσοκοµείο ήταν χθες και η µητέρα του παιδιού. Η Μαρία δήλωσε πως είναι αισιόδοξη για την πορεία της υγείας του παιδιού της και ευχαρίστησε τον Ανδρέα Ηλιάδη.
Όπως είπε, στα πρώτα λεπτά της φωτιάς, οι πυροσβέστες δεν γνώριζαν για την ύπαρξη και άλλου παιδιού µέσα στο σπίτι (επικρατούσε πανικός) και ένα γειτονόπουλο µπήκε µέσα και άκουσε το παιδί να κλαίει και να φωνάζει. Τότε, ο επικεφαλής της Πυροσβεστικής, ∆ιοικητής στο Αργοστόλι, µπήκε µέσα στο σπίτι και έβγαλε το παιδί σε λιπόθυµη κατάσταση. Είχε εισπνεύσει µεγάλη ποσότητα καπνού. Στο µεταξύ, είχαν σωθεί οι παππούδες του παιδιού και το 4χρονο αδελφάκι του. Η µητέρα του δεν έβρισκε λόγια να ευχαριστήσει, τόσο τον Ταξίαρχο της Πυροσβεστικής που έσωσε το παιδί της, όσο και τον κ. Ηλιάδη. «Όλα δείχνουν πως η φωτιά ξεκίνησε από τον ηλεκτρολογικό πίνακα του σπιτιού. Γρήγορα επεκτάθηκε. Εγώ εκείνη την ηµέρα ήµουν στην Πάτρα µε το µεγαλύτερό µου παιδί, στο Καραµανδάνειο. Επικράτησε πανικός στο σπίτι. Έτρεχαν όλοι να σωθούν. ∆υστυχώς, ο µικρός έµεινε κάποια λεπτά παραπάνω µέσα στο δωµάτιο. Εισέπνευσε µεγάλη ποσότητα καπνού».
Στο πλευρό της και η µητέρα της. Η γιαγιά του 3χρονου βρέθηκε στην Πάτρα, µίλησε µε τους γιατρούς. Είναι αυτή που ουσιαστικά µεγάλωνε τα παιδιά της κόρης της, αφού η Μαρία εργάζεται για να βοηθήσει οικονοµικά την οικογένεια στο Αργοστόλι. Το σπίτι δεν έχει καταστραφεί ολοσχερώς και η οικογένεια εξακολουθεί να ζει µέσα σε αυτό. Προσπαθώντας να αποκαταστήσει όσες ζηµιές µπορεί. Σήµερα το πρωί οι γιατροί θα καταλήξουν στα επόµενα βήµατα για το 3χρονο αγοράκι.
ΓΝΩΜΗ

