Πριν από μερικές ημέρες ένας 35χρονος βρέθηκε νεκρός στο κρεβάτι του.
Ήταν ο περιβόητος «αράχνης», τοξικομανής που προσπάθησε να ξεπεράσει το πρόβλημα που είχε με τον εθισμό του στην ηρωίνη, ενώ ως συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, είχε αναγκαστεί και είχε επιδείξει παραβατική συμπεριφορά για να εξασφαλίσει τη δόση του.

Πριν από δύο περίπου μήνες μάλιστα είχε συλληφθεί γιατί μπήκε σε γνωστό εστιατόριο της Ρήγα Φεραίου και «βούτηξε» το πορτοφόλι της μαγείρισσας. Πίσω από την ιστορία του βρίσκεται ένα ανθρώπινο δράμα, ενός παιδιού που είχε προσπαθήσει αρκετές φορές να απεξαρτηθεί. Ο 35χρονος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του, έχοντας πέσει ξανά το τελευταίο διάστημα στον εφιάλτη της ηρωίνης και των ναρκωτικών.
Παρόλο που ήταν για χρόνια «καθαρός», έχοντας παρακολουθήσει προγράμματα και έχοντας κάνει στο μεσοδιάστημα την δική του οικογένεια και τη δική του επιχείρηση τους τελευταίους μήνες είχε υποτροπιάσει.
Αυτό τη φορά η ζωή δεν του χαρίστηκε. Άφησε πίσω του τη σύζυγο του και ένα κοριτσάκι. Η είδηση σκόρπισε τη θλίψη στους φίλους και τους γνωστούς του που γνώριζαν την προσπάθεια που έκανε.
Στην Πάτρα μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα είχαμε τουλάχιστον δύο θανάτους πίσω από τους οποίους κρύβονταν χρόνιες εξαρτήσεις από ναρκωτικά και αλκοόλ! Ιστορίες με νέους ανθρώπους που εγκαταλείπουν τον κόσμο με τέτοιο τρόπο. Και αυτές οι ιστορίες δεν πρόκειται να σταματήσουν.

