Ένα ακόμα αυτοκίνητο, σταθμευμένο σε πυλωτή διώροφου σπιτιού στην Πάτρα έγινε παρανάλωμα του πυρός τα ξημερώματα της Πέμπτης 12/9 στην περιοχή του Ψαροφαΐου.
Η πυροσβεστική ενημερώθηκε περίπου στις 4 τα ξημερώματα για φωτιά σε Ι.Χ. μάρκας και αμέσως στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα με πέντε πυροσβέστες.
Να σημειωθεί πως είναι το τέταρτο περιστατικό εμπρησμού σε ΙΧ μέσα σε ένα μήνα , γεγονός που προκαλεί προβληματισμό στις αρχές.

