∆εν πρόλαβαν να ανοίξουν καλά-καλά τα σχολεία και ήδη η Αστυνοµία στην Πάτρα, την Αχαΐα και την ∆υτική Ελλάδα καταγράφει περιστατικά διαπληκτισµών µαθητών, µε την κατάσταση να κινδυνεύει να τεθεί εκτός ορίων. Χθες, καταγγέλθηκε σε Γυµνάσιο της Πάτρας ένα ακόµα περιστατικό βίας. Αυτή τη φορά πρωταγωνιστής ήταν ένας πατέρας, ο οποίος φέρεται να χειροδίκησε σε βάρος του ∆ιευθυντή του σχολείου που φοιτά ο γιος του, µε αφορµή επεισόδιο διαπληκτισµού που είχε µε συµµαθητή του. Σύµφωνα µε αστυνοµικές πηγές, ο πατέρας του µαθητή µετέβη στο σχολικό συγκρότηµα σε έξαλλη κατάσταση επειδή – όπως φέρεται να ισχυρίστηκε – ο ∆ιευθυντής του σχολείου αδιαφόρησε για το επεισόδιο που σηµειώθηκε όταν ο γιος του διαπληκτίστηκε µε συµµαθητή του. Η σύζυγός του πήγε στον ∆ιευθυντή προκειµένου να ενηµερωθεί σχετικά και να ζητήσει τη διευθέτηση του ζητήµατος, όµως φαίνεται πως δεν έµεινε ικανοποιηµένη από τη στάση του ∆ιευθυντή. Ο πατέρας πήγε να ζητήσει εξηγήσεις, η µία κουβέντα έφερε την άλλη, µε αποτέλεσµα να φθάσει στο σηµείο να τον γρονθοκοπήσει στο πρόσωπο προκαλώντας του σωµατικές βλάβες. Ο ∆ιευθυντής κατήγγειλε στην Αστυνοµία ότι υπέστη σωµατικές βλάβες και κατέθεσε µήνυση σε βάρος του πατέρα, ο οποίος αναζητείτο στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

