Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καλαβρύτων και στην ημερήσια διάταξη έχουν τεθεί προς συζήτηση δύο σοβαρά θέματα που πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας και προκάλεσαν την έντονη αντίδραση της μειοψηφούσας Παράταξης του Δημοτικού Συμβουλίου και ειδικότερα του Επικεφαλής αυτής, ήτοι η εξέλιξη εκτέλεσης του έργου αναβάθμισης του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων και η δημιουργία υδροηλεκτρικού σταθμού στις Πηγές του Λάδωνα.

Για το μεν πρώτο θέμα, έχει καταστεί δημοσίως γνωστό ότι ο Επικεφαλής της μειοψηφίας κ. Θανάσης Κανελλόπουλος, είχε υποβάλει γραπτή αίτηση προς τον κ. Δήμαρχο και τον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, για το δε δεύτερο θέμα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας, ο ίδιος από κοινού με τη Δημοτική Σύμβουλο Βασιλική Παπουτσή άσκησαν έντονες πιέσεις στην πλειοψηφία για να τεθεί το θέμα προς συζήτηση.
Επιβεβαιώνεται ότι η πιεστική και τεκμηριωμένη αντιπολίτευση στα Συλλογικά Όργανα επιδρά σημαντικά στην ενημέρωση των Δημοτών.
Ο καθένας αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της αντιπολίτευσης και των μέσων ενημέρωσης στο να πιέζουν την πλειοψηφία στο Δήμο να ενημερώνει άμεσα το Δημοτικό Συμβούλιο, και κατ’ επέκταση όλους τους Δημότες, για τα φλέγοντα και επίκαιρα θέματα που απασχολούν το Δήμο.

