Για εκτεταµένες καταστροφές στο οδικό δίκτυο, ζηµιές σε αγροτικές εκµεταλλεύσεις και δυσχέρεια πρόσβασης σε αγροτικές επιχειρήσεις και καλλιέργειες που «δεν αποτελούν µόνο συνέπεια των ακραίων καιρικών φαινοµένων» µιλά ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δήµου Ερυµάνθου Διαµαντής Κανελλόπουλος.
«Οι πρόσφατες βροχοπτώσεις «ανέδειξαν µε τον πιο δραµατικό τρόπο τη γύµνια των υποδοµών µας» καταγγέλλει, επισηµαίνοντας ότι αποτελούν αποτέλεσµα «διαχρονικής αµέλειας και της έλλειψης πρόληψης από τους αρµόδιους φορείς».
«Δυστυχώς για άλλη µια φορά η πρόληψη αντιπληµµυρικής προστασίας, ήταν ανύπαρκτη, τόσο από τη µεριά του Δήµου όσο και από τη µεριά της Περιφέρειας. Η πρόληψη δεν είναι πολυτέλεια. Είναι υποχρέωση. Και όταν αυτή απουσιάζει, το κόστος το πληρώνουν οι δηµότες, οι αγρότες και η τοπική οικονοµία» υποστηρίζει και ζητά χρονοδιάγραµµα παρεµβάσεων και ολοκληρωµένο σχέδιο αντιπληµµυρικής θωράκισης για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της περιουσίας και της παραγωγικής δραστηριότητας του τόπου.

