Επίθεση σημειώθηκε στα γραφεία της τ. Υφυπουργού Μεταφορών και Υποδομών και Βουλευτού ΝΔ Αχαΐας, Χριστίνας Αλεξοπούλου, στην πλατεία Γεωργίου.
Συγκεκριμένα, άγνωστοι έριξαν μπογιές στην πρόσοψη, χωρίς να αναφερθούν τραυματισμοί.
Οι Αρχές βρίσκονται στο σημείο και διερευνούν το περιστατικό για να εντοπίσουν τους δράστες και τα κίνητρά τους.
Πιθανότατα, το συμβάν να έγινε αργά το βράδυ της Δευτέρας.

Μάλιστα, λίγη ώρα αργότερη έγινε γνωστή και μια ακόμη επίθεση, σε αυτή τη περίπτωση στο γραφείο του βουλευτή ΝΔ Αχαίας, Ανδρέα Κατσανιώτη,
H ανακοίνωση της Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας για τη διπλή επίθεση:
Η Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας καταδικάζει απερίφραστα τις θρασύδειλες επιθέσεις στα πολιτικά γραφεία της πρώην Υφυπουργού Μεταφορών και Βουλευτού Αχαΐας Χριστίνας Αλεξοπούλου και του πρώην Υφυπουργού Εξωτερικών και Βουλευτή Αχαΐας Ανδρέα Κατσανιώτη.
Πρόκειται για ακραίες και θρασύδειλες πράξεις πολιτικής βίας και εκφοβισμού που προσβάλλουν τη Δημοκρατία και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν όσους υπηρετούν τις αξίες της. Τέτοιες ενέργειες δεν έχουν θέση στην πολιτική ζωή της χώρας και αποκαλύπτουν τον πανικό όσων αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τον δημόσιο διάλογο με επιχειρήματα.
Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη Χριστίνα Αλεξοπούλου και τον Ανδρέα Κατσανιώτη και καταδικάζουμε κάθε μορφή πολιτικής βίας, από όπου κι αν προέρχεται.
Η Δημοκρατία δεν εκφοβίζεται και θα υπερασπίζεται πάντα την ελευθερία της και τους θεσμούς της
dete.gr

