Το Σαββατοκύριακο που όλοι περιμέναμε έφτασε!
Ο Χελμός ανοίγει τις πόρτες του και σας υποδέχεται για τις πρώτες βόλτες και το πρώτο πάρτυ της χρονιάς στο βουνό.
Σε λειτουργία θα βρίσκονται οι αναβατήρες Αχιλλέας (Σάββατο & Κυριακή) και Στύγα (Κυριακή), για να απολαύσετε τη μοναδική θέα του Χελμού, καθώς και το Σαλέ και η Καντίνα.
Από εδώ και πέρα, η λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων θα είναι καθημερινή, με αναβατήρες για βόλτα, μουσική και χειμερινή ατμόσφαιρα, αναμένοντας το πρώτο χιόνι που θα σημάνει και την έναρξη της χιονοδρομικής σεζόν.
Ραντεβού στον Χελμό! ![]()



