Ένα περίεργο περιστατικό απασχολεί εδώ και δύο ηµέρες το Πανεπιστηµιακό Νοσοκοµείο Πατρών µε κρατούµενο των φυλακών Αγίου Στεφάνου, ο οποίος αποφυλακίστηκε αλλά… παραµένει κρατούµενος στο Νοσοκοµείο! Για ποιο λόγο; Γιατί δεν υπάρχει κρεβάτι σε θάλαµο νοσηλείας! Ο κρατούµενος νοσηλευόταν σε θάλαµο – κελί του Νοσοκοµείου, όπως ο νόµος προβλέπει. Όµως από το µεσηµέρι της Τρίτης έλαβε το έγγραφο της αποφυλάκισής του. Έπρεπε λοιπόν αυτοµάτως να τον… ξεκλειδώσουν και να τον µεταφέρουν σε θάλαµο της κλινικής για να συνεχίσει τη νοσηλεία του. Είναι χαρακτηριστικό πως µέχρι και ο ∆ιευθυντής των φυλακών Αγίου Στεφάνου επικοινώνησε µε την ∆ιοίκηση του Νοσοκοµείου ζητώντας επιτακτικά την «αποφυλάκιση» του ασθενή για να λάβει την απάντηση: «Θα τον βγάλουµε µόλις βρούµε κρεβάτι». Πάντως, µέχρι χθες το απόγευµα κρεβάτι δεν είχε βρεθεί, και ο ασθενής… παρέµενε κλειδωµένος στο «κελί» του νοσηλευτικού ιδρύµατος

