Είναι μεγάλη η ευθύνη όσων ενημερώνουν τους πολίτες, για έγκυρη και σφαιρική ενημέρωση.
Η αίσθησή μας είναι ότι ως δημοσιογραφικός όμιλος Plus Media χειριστήκαμε τα ρεπορτάζ και τις αναλύσεις για το Επιμελητήριο με τον ενδεδειγμένο τρόπο, σε αντίθεση με κάποιους –ευτυχώς λίγους- που… έδωσαν ρεσιτάλ παραπληροφόρησης.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του υποψήφιου προέδρου που από το πρωί της Τρίτης συζητά όλη η Πάτρα.
Δημοσίευσε στην εφημερίδα συμφερόντων του, μέτρηση από εταιρεία συμφερόντων του, βγάζοντας τον εαυτό του άνετα πρώτο, ενώ πριν λίγες ημέρες έλεγε ότι δεν θα τη δημοσιοποιήσει για να μη θεωρήσει κάποιος ότι προσπαθεί να επηρεάσει καταστάσεις.
Εκείνες τις μέρες, πολλοί έλεγαν ότι το κλίμα στους ψηφοφόρους του Επιμελητηρίου δεν είναι αντίστοιχο με τα αποτελέσματα της μέτρησης.
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η δημοσκόπηση της MRB, την οποία είχε στα χέρια του ο Νεολόγος, αλλά ποτέ δεν δημοσίευσε, για δεοντολογικούς λόγους, η οποία τελικά αποτύπωνε το αποτέλεσμα που έδωσαν οι κάλπες. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι κοινό κι επιτακτικό;
Πως θα διαχειριστεί ο κ. Λουλούδης την αναξιοπιστία του, τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, όσο και σε Επιμελητηριακό; Είναι δυνατόν αυτή η εταιρεία να ξαναβγάλει μετρήσεις που να είναι πιστευτές; Τουλάχιστον όταν πρόκειται για εκλογές.
Ξέρετε όμως γιατί δημοσίευσε τα εν λόγω στοιχεία; Γιατί έβλεπε ότι χάνει, γιατί αν έβλεπε ότι κερδίζει να πήγαινε «σβηστά» ως τις εκλογές, για να μην δημιουργήσει κι άλλους… εχθρούς.
Δημοσιεύτηκε στην στήλη Παραβάν* της εφημερίδας Νεολόγος

